
Cada vegada que entra un govern , reforma la llei educativa; estem davant la setena llei d'educació de la democràcia, cada cinc anys n'hem tingut una nova, i si no canvien les coses, una vegada més, es farà sense acord. Sembla que l'educació està al servei de la política.
Almenys, demanaria als encarregats de desenvolupar la llei, que tingueren en compte les últimes investigacions sobre la intel·ligència i la seua repercussió en els processos d'ensenyament i aprenentatge.
Fins ara, el sistema escolar priotitza la intel·ligència lògico-matemàtica i la lingüística, i pareix que no és la manera més adequada de preparar els alumnes per viure en un món cada colp més complex.
No tenim una intel·ligència, sinó com a mínim vuit. Es tracta d'ajudar l'alunnat a aprendre a relacionar-se amb el món d'una manera més flexible, és a dir, utilitzar al máxim les vuit capatitats; la qual cosa implica la necessitat d'una educació més personalitzada.
No hay comentarios:
Publicar un comentario